تولید محتوا

تولید محتوا

بازاریابی محتوا یا به عبارتی تولید محتوا امروزه به یکی از اولویت های مهم برای مدیران صنایع و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است و طبق آخرین آمار بیش از ۹۰ درصد مدیران کسب و کار‌های موفق در دنیا، بازاریابی محتوا را در اولویت خود قرار می‌دهند

همین آمار خود مهر تاییدی بر این ادعاست که با گسترش شبکه‌های اجتماعی و سخت‌تر شدن رقابت در حوزه کسب‌وکار و همچنین افزایش روزافزون اهمیت محتوا برای موتورهای جستجو، این بازاریابی محتواست که می‌تواند ضامن موفقیت یک کسب‌وکار در دنیای سخت رقابت باشد.

تولید محتوای سئو شده

بی‌تردید محتوا بخشی از سئو سایت است؛ اما مانند طلا، باید معیاری برای هزینه تولید محتوا وجود داشته باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کارها زمانی به فکر سفارش تولید محتوا می‌افتند که سایتشان را آماده استفاده ساخته‌اند یا اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کرده‌اند و بنا به نیازشان، با سفارش‌هایی از قبیل «ده مقاله در ماه» یا «هر روز یک پست» سراغ شرکت های تولید محتوا یا فریلنسرها می روند.

نویسندگی
تولید محتوا – نویسندگی

تصور غلطی که درباره تولید محتوا رایج است، این است که می‌تواند به طور کامل برون سپاری شود و تنها با بیان نوع نیاز، انجام می‌شود. اما تولید محتوا بخش های مختلفی دارد و تعرفه تولید محتوا بر اساس انتخاب هر بخش، بالاتر می رود.

برای مثال ایده پردازی و طراحی کمپین تنها بخشی از تولید محتوا است، در حالی که تولید مقاله و طراحی پست های اینستاگرام هم تولید محتوا محسوب می شود. برای آنکه هزینه تولید محتوا و نحوه محاسبه آن را توضیح بدهیم، بهتر است به خدماتی که شامل تولید محتوا می‌شود، اشاره کنیم.

آنچه ما در بخش تولید محتوا انجام می دهیم

نقد و بررسی کالا در سایت های فروشگاهی و مقایسه آنها

تولید محتوای تحلیلی خدمات با استفاده از نظرات کاربران

طراحی و تولید تصاویر برای شبکه‌های اجتماعی

تولید محتوای ویدئویی/موشن‌گرافیک

بازنویسی متون در سایت و به اشتراک گذاری محتوای با‌کیفیت

سرچ درباره تولیدمحتوا